Picton-Rotorua

13/03/2010

Nonii, tänane teine ja nüüd oleme siis graafikus jälle. Hommik hakkas vara, 6.25 praamile jõudmiseks pidime olema 5.25 sadamas, mis asus õnneks 5 minuti kaugusel hostelist. Sinna jõudes selgus kurb tõsiasi, et üks tark mees ostis laevapiletid eilseks päevaks, ning isegi auto lisamisel ei märganud seda. Õnneks oli väga mõistev tädi, ning pani meid ootejärjekorda, kuna nii see kui järgmine praam olid välja müüdud. Seal me siis marineerisime, kuni kõik olid peale läinud. Siis aga õnneks lasti ka meid peale, alumisele korrusele rongivagunite juurde. Laevasõit oli vist suhteliselt kõikuv, õnneks magasin enamuse maha. Kütmise peale nad igal juhul ei raatsinud raha kulutada, ning päris külm oli. Wellingtoni jõudes olime esimeste hulgas, kes välja said, ning siis hakkasime Taupo poole sõitma. Seekord olid maanteed vähem mägised, paaris kohas oli tõsisemaid sik-sakke, aga muidu oli täitsa kobe. Tahtsime veel käia ühes kohas geisreid ja muid vulkaanilisi nähtuseid, mis olid seekord kobedamad kui seal Kuu kraatrite juures. Tundub muidugi, et asi oleks vähe parem, kui vett oleks rohkem, aga kuna on suvi olnud ja üsna kuiv, siis igal pool on vett vähe ja efekti ka selle võrra vähem. Geisrid muidugi on üldse ettearvamatud. Igal juhul jalutasime tunnike ringi seal, ühes kohas oli 38m sügavune koobas, kuhu sai sisse jalutada, ning kus pidada olla väga hea ehteid puhastada. Peale seda suundusime Rotorua poole, kus meil hotell, ning kui asjad tuppa saime, käisime viimasel Uus-Meremaa õhtul Tai restoranis söömas ja suveniiripoes. Nüüd siis annan aru, ja varsti otsin ka pildid jutule juurde. Siis pakime asjad ilusti kokku, et homme Tahitile lennata.

English: The day started before 5am, since we had to be at the harbor for the ferry before 5.25. There it turned out that someone had bought tickets for the morning before, but fortunately the lady was very understanding and we got on the standby list without paying extra. There we waited until everyone got on, and after a little more, we were let on as well, to the lower level where trains go. The boat ride was quite unpleasant, but I mostly slept through it, fortunately. In Wellington, we were among the first to get off the ferry, and headed for Taupo, to visit another geothermal site with geysers. The place was quite interesting, but with it being autumn and little water, it was not quite as impressive as it must be in the spring, I imagine. But the colors were magnificent. Then we drove to Rotorua and our hotel, and went for dinner in a Thai restaurant. Now we’re packing since we’re heading to Tahiti tomorrow, and I’m posting this, and soon I’ll find some pictures to add to the posts.

3 comments

1. Comment by Katrin

Katrin 13/03/2010 at 17:34

Islandil nägin, kuidas inimesed geisirites oma konserve soojendasid. Huvitav oli küll see, et väljas oli lausa külm. Igal juhul on Lord of the Rings teid siin riiulil ootamas.

2. Comment by Rainer24

Rainer24 14/03/2010 at 13:24

Ja mina tahan selle koha täpset aadressi – ma olen pikka aega otsinud kohti, kus oma ehteid puhastada.

3. Comment by Lauri

Lauri 18/03/2010 at 03:58

Väga meeldiv, et ka Mr. T alias BA Baraccus alias Rainer24 on sattunud seda blogi lugema, kindlasti annan selle aadressi edasi, et kuld ikka puhtaks saaks.