Seekordne esimene peatus siis Hanoi. Lennureis läks üllatavalt sujuvalt, 3 lendu ja sai üsna hästi magada. Hanois oli meeldivalt soe, lennujaamas läks viisataotlus ka ilma probleemideta, ainult hotelli transferikutti saime oodata päris pikalt, enne kui leidsime. Sõit toimus 7-kohalise Toyotaga, millest üks iste oli kottide all ehk siis istusime neljakesi keskmises reas.

Hotellis järgmine jama, keegi väidetavalt haige ja perekond R ei saanudki oma tubadesse, vaid üle tee hotellis peretoa. Meie tuba pole ka päris see, mis lubati aga no elame üle. Täna hommikul said nad oma toas kätte, meid rõõmustati hommikul kuuest ehitustöödega. Olelesime 10ni voodis, ja siis läksime linna peale jalutama. Hotell meil Old Quarteris, seega vaatamisväärsused käe-jala juures. Esimene sihtkoht Hoan Kiem Lake. Ilm oli natuke pilves, aga linnas oli päris korralik sudu ka, nii et tulemus üsna hallikas.  Päeva peale hakkas aga päike ka paistma, ja üsna soojaks läks. Käisime maksime homse Ha Long Bay laevatuuri raha ka ära, ja edasi Chua Tran Quoci budistliku templi juurde. Üle suurema järve ei olnud linna peaaegu näha, sudu oli korralik. Tegime väikse peatuse botaanikaaias, mis oli tegelikult hoopis tavaline park. Kohvikus huvitavamad mahlad ja grimasse tootev kohvi joodud, liikusime edasi. Hanoi rongijaama juures on selline huvitav tänav, kust sõidab läbi rong 7 korda päevas. Rööbaste kõrval on napilt ruumi seismiseks, ja ega rong just üleliia ei aeglusta seal. Rongi saime oodata üle poole tunni, aga lõpuks ta ka tuli.

Seejärel jalutasime tagasi hotelli, väike pesu ja lõunauinak, ja siis restorani otsima. New Day restorani soovitas hotell, ja kuna rahvast palju, siis arvasime, et päris hull ei saa olla. Tegelikkuses oli ikka väga hea, kevadrullid, supp (pho) ja kana riisiga olid väga maitsvad. Kuna sai ikka tõsiselt piiri peale söödud, siis jalutasime Night Marketil paar ringi, ja proua sai natuke nänni ka ostetud.

Homme hommikul siis Ha Long Bay, ülehomme tagasi ja rongi peale Hue poole.